Isnin, 11 Mei 2009

Sandle BaRu...

habis je majlis pertunangan, syuk ngan fairuz ajak aku pergi jalan-jalan.. emm itu lah yang paling pantang sekali hidup aku... demam ker.. sakit perut ker.. bz ker.. kalau sebut ajer bab berjalan, aku tak pedulik.. aku nak ikut jugak..!!

malangnya.. bukan sekali lagi, tapi dah berpuluh-puluh kali.. tali kasut aku putus lagi.. kalau putus kat rumah, ader kasut spare.. tp kalau dah putus kat atas jalan-jalan?... yang seksanya saiz kaki aku paling susah sangat nak cari di pasaran.. bermacam kasut aku cuba, sampai naik tension syuk sebab tak dapat saiz yang sesuai untuk aku.. akhirnya terpaksa lah capai sandle ala-ala sandle lelaki.. dan yang paling-paling best.. tengok la jenama kasut tue... emmmmm.. rasanya toksah lah aku citer panjang lagi ye.. sendiri faham la maksud tersirat lagi tersurat kisah aku kali ini.. hehehe.. oke.. aku nak pi solat zohor jap.. nanti sambung lagi kisah-kisah yang aku nak kongsi dan luahkan disini.. happy n ceria selalu...!!

Tiada ulasan: